magen kurrar.

Inte ätit sen igår eftermiddag så min mage just nu kurrar ordentligt,
så får bli att äta något snabbt som att steka upp hamburgare.
Kan inte riktigt tänka klart just nu, min hjärna är lite vilande utan näring i kroppen haha. 
Var i Västerås i lördags och shoppade med mig en del som jag kan visa senare på bild
och så shoppa jag även i måndags en massa kläder, har nog blivit en del men är det
rea så blir det ju oftast så. Jag är orkar oftast inte springa på stan vid mellandagarna
för är alltid så mycket folk som ska knuffas och hetsa upp sig..
Så jag väntar nog tills allt lugnat ner sig innan jag handlar kläder igen haha om de nu behövs.

Men nu ska jag gå från datorn och steka hamburgare och värma upp hamburgerbröden. ciao! 

 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: