irriterad.

Så jävla sjukt irriterad på min pojkvän han kom hit för att värma mat på lunchen.
Jag var trött vilket jag sa till honom, sedan börja han genast vara jobbig. Fråga saker
han vet svaret på osv.. Sedan börjar han bli arg för att han inte får ta ut min matta på gården o skaka den?
Sedan börjar han kalla mig djurplågare osv. för att ja inte dammsugit mattan på 4 dagar och att kaninen dör och det är mitt fel osv? Alltså fattar ingenting, han kommer hit och beter sig hur jävligt som helst? liksom vrf?
Jag städar min kanins bur varje dag, jag tar honom till veterinären om han är sjuk,borstar hans päls,ger han mat,ger han vatten,gosar med honom, har honom utsläppt flera timmar per dag.. Städar mitt rum varje dag osv. Han blir till och med irriterad för att jag städar ofta. Fattar inte hur fan han kan säga så? Kommer in i mitt hem och anklagar mig för skit som inte ens stämmer? Sedan när jag tar upp då att han själv
hade saker alltså precis överallt i hela hemmet när han hade två katter, nej då gills inte det. Det är liksom värre med min matta för de är lite sågspån på? alltså orkar inte.. Så jävla onödigt. Jag ber alltid honom vara tyst och att vi ska sluta tjaffsa men han fortsätter, så ända sättet är att köra ut honom, vilket brukar ta typ 2h.

Det här är varför vi flytta isär och jag flytta in hos min mamma igen, just pågrund av att han klaga och tjaffsa om orelevanta saker hela tiden och aldrig gav sig i 2 års tid. Ibland undrar jag hur jag stog ut? 
Men trodde att han hade "växt upp" lite sedan dess, but here we go again.. 
Om det är så här vårat förhållande ska se ut? så är det ingen idé alls. Han lyssnar inte på mig när jag säger att det räcker, det är ett av dom största problemen.. Jag tycker inte om att bråka speciellt inte när någon startar tjaffs över ingenting? och speciellt när det är sin pojkvän. Saken är väl den att han är sur pågrund av något och tar ut det på mig. Eller så går vi helt enkelt inte ihop, har han ett problem med mig så har jag sagt åt han att han ska säga det rakt ut. Men verkar ju inte hända så.. Man måste kunna prata om problem tillsammans, vilket jag kan göra med honom men han verkar ej kunna göra det med mig, vilket också är ett stort problem.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, blir bara massa negativt men just nu är jag irriterad så blir ju oftast så.

btw, tack för att du förstörde min dag.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: