hiss/diss


1. hm.com - Att det har kommit in nya snygga kläder på deras hemsida.

2. Snurra flaskan - En superrolig webserie på tv4play.se, där ett kompisgäng kör snurra flaskan och utmanar kompisarna att göra sjukt pinsamma saker.

3. The first 48 - En superbra dokumentär-serie som jag har blivit helt galen i.
Man får följa polisens första 48timmars arbete, när dom tar sig an mordfall.




1. Djurplågeri - Jag hatar det,klarar inte av att läsa om sådant då det är så hemskt.
Som katterna som hade uppskurna magar och sådant i Göteborg som en man hade gjort.
Straffen för djurplågeri ska jag inte ens börja prata om.. Det är fan pinsamt hur låga straffen är eller ska jag säga bötern.. Fyfan för sådana människor !!

2. Humörsvägningar - Vet inte vad det är med mig mig idag, men någonting står ej rätt till haha.
Glad och ledsen på samma gång och helt nere haha. Diss på det...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: