2013-11-07

Mysigt film-väder ute, det regnar wiho..
Ska träffa Emil ikväll efter han jobbat var ett tag sedan nu igen, så har saknat honom, dock vet jag ej hur jag ska klara mig utan honom i 5 månader när han är i thailand? Vi har tänkt att vi ska försöka vara tillsamans iallafall trots den långa tiden ifrån varandra, först ville jag inte det, men vi har varit tillsammans mer än 4 år.  Vi gjorde slut i somras fast vi sågs ju iallafall så var ju inte direkt slut haha. Skulle ångra mig om jag inte försökte få vårat förhållande att fungera när han åker.. För mig är 4 år så sjukt länge egentligen och fortfarande saknar jag honom direkt när vi går ifrån varandra när vi setts, ganska coolt faktiskt hihi. Han åker i början av december den bitchen, så ingen jul eller nytt år med honom =(.. 

 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: