Min kanin tror han är en katt.

På riktigt jag tror min kanin Leo tror han är en katt, han försöker klättra på väggar och på dörrar och även på sin bur haha, sedan står han utanför mitt rum om jag ej är vaken och försöker hoppa upp på dörren för att komma in haha! Sen det mest konstiga kanske är att han gjorde sitt trähus till en toalett, han vred jämt på huset så det hamna upp och ner och så satt han o kissa och bajsa i det. Dum som jag var fatta jag inte vad han mena, så jag vände tillbaka huset och så pågick det så ett tag, tillslut kom jag på att han kanske vill ha en toalett haha!  

Så köpte en kanintoalett, vilket funka perfekt då han gör nästan alla sina behov i toaletten.. Visst en bajsplupp utanför lite ibland men det gör ju inget haha ;) Så nu är frågan om man ska köpa ett till trähus eller om han kmr använda det som toalett igen? För enligt lag ska han ha något att sitta på och kryp in i, just nu har han en hängmatta som han hoppar upp och älskar, men inget han kryper in i? Får tänka ut något haha.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: