åska och beyond scared straight.

Regnade och åskade ju i eftermiddags, dock varade det inte länge :/ Är ju ganska mysigt med åska eller hur ?:D
Har haft ont i huvudet sen igår morse, men idag hade huvudvärken gått mot nacken ist väldigt irriterande, men som tur är finns det alvedon ;).. Hoppas jag mår bra imorgon så jag kan gå ut i det fina vädret, ska ju bli 23 grader med sol imorgon? har jag för mig haha. Sitter och kollar "Beyond Scared Straight" så himla intressant att få se hur det är i fängelsen i usa och om ungdomarna slutar sitt dåliga beteende efter att ha besökt fängelset..
Man skulle dock aldrig kunna göra en sådan dokumentär här i Sverige då vi har världens lyx-fängelsen jämfört med USA haha. Jag menar vi har en egen kock som gör maten i fängelsen och tillgång till dator och tv, egentligen ganska sjukt? Vi har låga straff i Sverige för att dom inte har råd att ha kvar brottslingarna längre i fängelset? Kanske borde skippa kock-maten,tvn,datorn,skrivborden osv. och satsa på längre straff istället.. 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: