G o d m o r g o n.

Har varit vaken i ungefär 3h, så inte riktigt "godmorgon" för mig men antar att det är det för er andra maybe.
Jag längtar så mycket till våren då solen är uppe längre på dagarna, man blir så deppig av att solen går upp sent och går ner så tidigt. Känns dock inte så långt kvar eftersom det är 2014 snart och då kommer våren kännas nära.

Sedan föstår jag inte varför folk snor ens bilder och låtsats vara någon annan? Igår fick jag ett meddelande på facebook igen angående att någon använder mina bilder, personen hade också blockerat mig haha lite spårat.
Verkar som personen ifråga snott bilder från denna bloggen? Så känner du dig träffad, så kan du ju ta anmälan seriöst och det borttagna kontot som att du kanske ska sluta med det du gör haha ;).

Det skumma är att dom som fejkat mig med mina bilder oftast heter "Linda" haha kanske är samma person som fejkat flera konton? haha. anyway, så är självklart kontot anmält och blev borttaget nästan direkt.
 
 
( Bild från i somras, miss it )
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: